Dočasné pozastavení příjmu nových zakázek

Vážení zákazníci,

velice mě těší váš zájem o spolupráci a mám radost z každé nové poptávky. Nicméně se nyní musím v zájmu zachování kvality odvedené práce soustředit na dokončení rozpracovaných úkolů a odbavení dosud nasmlouvaných projektů. Přijměte prosím mou omluvu, že v měsících březen až květen nebudu přijímat žádné nové zakázky a sestavovat nabídky.

Pokud ve zmíněných měsících zašlete e-mailovou poptávku, bude pečlivě zaevidována a zařazena do fronty.

Dovolil bych si trochu odkrýt, co je hlavním důvodem zaplnění mého diáře. Největším tahákem je jednoznačně můstek Shoptet – Pohoda. Je v něm ukryto 12 let zkušeností s Pohodou a dva roky intenzivní práce s Shoptetem. Vznikl unikátní produkt, jehož dodáním spolupráce s klientem často teprve začíná. E-commerce prostupuje značnou částí procesů zákazníka a se všemi se snažím pomoct. Napojení na dodavatele, naskladňování, vedení skladu, expedice, BI, atd… Moje práce tedy nekončí na úrovni dodání krabicového produktu.

Zajímavé příležitosti mi také přinášejí velcí hráči, kteří své produkty potřebují s Pohodou integrovat. Zabývám se tedy i zakázkovým vývojem napojení.

Velkou prioritou pro následující tři měsíce je pro mě tedy sehnání nového kolegy, kterému bych mohl předat část svého know-how a rozšířit tak kapacity pro řešení dalších zajímavých úkolů.

Děkuji za pochopení

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.